Ο Σάρτζεντ στο στούντιό του (1885)
Έζησε στην Ιταλία, Γαλλία, Αγγλία, Αμερική.
Ως κοσμοπολίτης ταξίδεψε σε όλη σχεδόν την Ευρώπη τα Βαλκάνια και τη Βόρεια Αφρική, στην Ισπανία γνώρισε τα έργα του Βελάσκεθ.
Έγινε διάσημος για τα πορτρέτα του αν και ασχολήθηκε και με τοιχογραφίες.
Δοκίμασε και την τεχνική των ιμπρεσιονιστών.
Πέθανε σε ηλικία 69 ετών στο Λονδίνο.
Νεαρός άνδρας ονειροπολεί (1876)
Πορτρέτο Frances Sherborne Ridley Watts (1877)
Μουσείο Τέχνης Φιλαδέλφειας
A Capriote (1878)
Μουσείο Καλών Τεχνών Βοστόνης
Συλλέκτες στρειδιών στο Κανκάλ (1878)
Πινακοθήκη Τέχνης Κόρκοραν στην Ουάσιγκτον
Κορίτσι στο Κάπρι (1878)
Μουσείο Τέχνης του Ντένβερ
Carmela Bertagna (1879)
Μουσείο Τέχνης Κολούμπους στο Οχάιο
Πορτρέτο Carolus Duran (1879)
Ινστιτούτο Τέχνης Κλαρκ στη Μασαχουσέτη
Λεπτομέρεια
Ο Γάλλος συγγραφέας Edouard Pailleron (1879)
Παλάτι Βερσαλλιών στο Παρίσι
Θυμίαμα με πέπλο (1880)
Ινστιτούτο Τέχνης Φρικ στη Νέα Υόρκη
Ισπανίδα Χορεύτρια (1880-81)
Πορτρέτο Edouard και Marie-Louise Pailleron (1881)
Βενετσιάνα πωλήτρια κρεμμυδιών (1880-82)
Μουσείο Τίσεν - Μπορνεμίτσα στη Μαδρίτη
Δρόμος στη Βενετία (1880-82)
Ινστιτούτο Τέχνης Κλαρκ στη Μασαχουσέτη
Ενετικό εσωτερικό (1880-82)
Μουσείο Τέχνης Carnegie στο Πίτσμπουργκ Πενσιλβανίας
Εργαζόμενες Βενετσιάνες (1880-82)
Εθνική Πινακοθήκη Ιρλανδίας στο Δουβλίνο
Δρόμος στη Βενετία (1882)
Εθνική Πινακοθήκη Τέχνης Ουάσιγκτον
Ιταλίδα με βεντάλια (1882)
Μουσείο Τέχνης Σινσινάτι στο Οχάιο
El Jaleo - Τσιγγάνα χορεύει (1882)
Μουσείο Ισαβέλλα Στίουαρτ Γκάρντνερ στη Βοστόνη
Ανάβοντας σπίρτο - Μέθη (1882)
Ιδιωτική συλλογή
Οι κόρες του Edward Darley Boit (1882)
Μουσείο Καλών Τεχνών Βοστόνης
Η Κυρία Henry White (1883)
Εθνική Πινακοθήκη Τέχνης Ουάσιγκτον
Οι δεσποινίδες Vickers (1884)
Μουσείο Σέφιλντ στο Ηνωμένο Βασίλειο
Μαντάμ Χ - H μαντάμ Pierre Gautreau (1884)
Μητροπολιτικό Μουσείο Τέχνης στη Νέα Υόρκη
Λεπτομέρεια
Το 1884 παρουσίασε στο Σαλόνι του Παρισιού το πορτρέτο της Μαντάμ Χ (της 23χρονηςΜαντάμ Gautreau).
Έκπληκτος είδε τους κριτικούς να μιλάνε για σκάνδαλο μιας και βρήκαν εκκεντρικό και ερωτικό το έργο.
Οι γυμνοί όμοι, το μπούστο, η ακριβή τουαλέτα αλλά κυρίως το υπεροπτικό ύφος σόκαραν το κοινό.
Απογοητευμένος μετακόμισε μόνιμα στο Λονδίνο.
Μαντάμ Paul Poirson (1885)
Ινστιτούτο Τεχνών στο Ντιτρόιτ
Αrsene Vigeant (1885)
Μουσείο Cour d΄Or στην πόλη Μετς της Γαλλίας
Alice Shepard (1888)
Μουσείο Αμερικανικής Τέχνης Amon Carter στην πόλη Φορτ Γουόρθ του Τέξας
Η δεσποινίς Έλενα Τέρι ως Λέιντι Μάκβεθ (1889)
Μουσείο Τέιτ στο Λονδίνο
H Κυρία Edward L. Davis και ο γιος της (1890)
Μουσείο Τέχνης Λος Άντζελες
Beatrice Goelet (1890)
Ιδιωτική συλλογή
Γυμνό κορίτσι από την Αίγυπτο (1891)
Ινστιτούτο Τέχνης στο Σικάγο
Η Κυρία Agnew (1892)
Εθνική Πινακοθήκη Σκοτίας στο Εδιμβούργο
Η Κυρία Hugh Hammrsley (1892-93)
Μητροπολιτικό Μουσείο Τέχνης στη Νέα Υόρκη
Elizabeth Winthrop Chanler (1893)
Μουσείο Αμερικανικής Τέχνης Σμιθσόνιαν στην Ουάσιγκτον
W. Graham Robertson (1894)
Μουσείο Τέιτ στο Λονδίνο
Frederick Olmsted (1895)
Biltmore Estate στην πόλη Άσβιλ, Βόρεια Καρολίνα
Η κυρία Carl Meyer και τα παιδιά της (1896)
Μουσείο Τέιτ στο Λονδίνο
O κύριος και η κυρία Phelps Stokes (1897)
Μητροπολιτικό Μουσείο Τέχνης στη Νέα Υόρκη
Οικογένεια Sitwell (1900)
Ιδιωτική συλλογή
Ο λόρδος του Delhousie (1900)
Ιδιωτική συλλογή
Ena Wertheimer (1900)
Betty Wertheimer (1900)
Ena και Betty Wertheimer (1901)
Μουσείο Τέιτ στο Λονδίνο
Στις διακοπές του (1901)
Πινακοθήκη Τέχνης Lady Lever στην Αγγλία
Η Δούκισσα Winifred του Πόρτλαντ (1902)
Ιδιωτική συλλογή
Ο Thomas Lister Λόρδος του Ribblesdale (1902)
Εθνική Πινακοθήκη στο Λονδίνο
Αλίκη Βέρνερ (1902)
Henry Lee Higginson (1903)
Συλλογή Πορτρέτων Πανεπιστημίου Χάρβαρντ
Εσωτερικό στην Ισπανία (1902-03)
Ιδιωτική συλλογή
Θεόδωρος Ρούσβελτ (1903)
Λευκός Οίκος
H δούκισσα Millicent (1904)
Μουσείο Τίσεν-Μπορνεμίτσα στη Μαδρίτη
Καλλιτέχνης στο στούντιο του (1904)
Μουσείο Καλών Τεχνών Βοστόνης
Πορτρέτο της κυρίας Ελένης Βίνσεντ (1904)
Μουσείο Τέχνης Μπέρμιγχαμ στην Αλαμπάμα
Ο Charles Stewart μεταφέρει το Μεγάλο Σπαθί της Πολιτείας για τη στέψη (1904)
Μουσείο Καλών Τεχνών Βοστόνης
Almberto Falchetti (1905)
Κέντρο Πομπιντού στο Παρίσι
Πάτερ Σεβαστιανός (1904-06)
Μητροπολιτικό Μουσείο Τέχνης στη Νέα Υόρκη
Βεδουίνοι (1905-06)
Μουσείο Τέχνης στο Μπρούκλιν
Frederick Sleigh (1906)
Εθνική Πινακοθήκη στο Λονδίνο
Κυρία Sassoon (1907)
Ιδιωτική συλλογή
Αυτοπροσωπογραφία (1907)
Πινακοθήκη Ουφίτσι στη Φλωρεντία
Ο Ερημίτης (1908)
Μητροπολιτικό Μουσείο Τέχνης στη Νέα Υόρκη
Almina, κόρη του Asher Wertheimer (1908)
Μουσείο Τέιτ στο Λονδίνο
Κασμίρ (1908)
Ιδιωτική συλλογή
Αλβανοί μαζεύουν ελιές (1909)
Πινακοθήκη Τέχνης Μάντσεστερ
Ανάπαυση (1911)
Εθνική Πινακοθήκη Τέχνης Ουάσιγκτον
Γυναίκα με ομπρέλα (1911)
Μουσείο Μοντσεράτ στην Ισπανία
Δυο κορίτσια ψαρεύουν (1912)
Μουσείο Τέχνης Σινσινάτι στο Οχάιο
Νοσοκομείο στη Γρανάδα (1912)
Εθνική Πινακοθήκη Βικτόρια στη Μελβούρνη
Gassed - Θάλαμος αερίων - Δηλητηριασμένοι (1918)
Αυτοκρατορικό Πολεμικό Μουσείο Αγγλίας στο Λονδίνο
Λεπτομέρεια
Τοιχογραφίες
Δημόσια Βιβλιοθήκη Βοστόνης
Καταπίεση Ισραηλιτών (1895)
Ζωφόρος των Προφητών (1895)
Τοιχογραφίες οροφής κλικ
Οι Δαναΐδες (1921-25)
Ο Απόλλωνας στο άρμα του με τις Ώρες (1921-25)
Απόλλων και οι Μούσες (1921)
Η Αθηνά προστατεύει την Αρχιτεκτονική τη Ζωγραφική και την Γλυπτική απο την φθορά του χρόνου (1921)
Ηρακλής (1921)
7 σχόλια:
Mετά την Αγάπη η μεγαλύτερη δύναμη στον κόσμο είναι η Τέχνη της ομορφιάς.
Κάποιοι άνθρωποι όπως ο John Singer Sargent τόλμησαν να ανταγωνιστούν τον Θεό στην Τέχνη της ομορφιάς.
Φεύγω από την σελίδα σου με μιαν υπέροχη αίσθηση..
Σε ευχαριστώ.
Νάσαι καλά κι ανάμεσά μας
Πραγματικά είναι εξαιρετικός ζωγράφος !!!
Ευχαριστούμε που μας έδωδες την ευκαιρία να γνωρίσουμε το πλούσιο και πολύ ενδιαφέρον έργο του !!!
Καλή συνέχεια και καλή νέα εβδομάδα !!!
Γεια σου χαμπίλις με τα ωραία σου...
χμ,χμ,χμ...
Καλή σου μέρα. Όποτε περνάω από εδώ, γυρίζω γοητευμένη πίσω και δεν θέλω να ασχοληθώ με τίποτε άλλο.
Αυτός είναι και ο λόγος που φροντίζω να περνάω νωρίς το πρωί, όπως τώρα που η ώρα είναι 1,30.
Δεν καλοξέρω την δουλειά του Τζον Σίνγκερ, αλλά θυμάμαι μερικά χρόνια πριν σε κάποιο βιβλίο, περιοδικό τέχνης, είχα δει το πορτραίτο της
Μαντάμ Χ.Το τι συζήτηση είχε γίνει τότε με αφορμή αυτό το πορτρέτο, δεν λέγετε. Μας είχε πάει μέχρι το ξημέρωμα.
Μια συζήτηση που ξεκινούσε από το ύφος της μαντάμ, περνούσε από την απόδοσή του από τον καλλιτέχνη, και έφτανε μέχρι την ατμόσφαιρά της εποχής των σαλονιών της υψηλής κοινωνίας και πάει λέγοντας.
Είναι ανάσα ο χώρος σου, είναι απόδραση και επιστροφή μαζί.
Να είσαι καλά.
Κάποια έργα μου φάνηκαν γνωστά, ενώ το όνομα του καλλιτέχνη δε μου έλεγε κάτι.
Κάτι μάθαμε και σήμερα.
Πράγματι, εξαιρετικός ζωγράφος. Τον περασμένο Ιούλιο ήμουν στις ΗΠΑ και είδα από κοντά αρκετά έργα του. Οι προσωπογραφίες του είναι υπέροχες. Τελείως τυχαία μπήκα και στη βιβλιοθήκη της Βοστόνης και είδα και τις οροφογραφίες του...δεν περίμενα ότι θα τις ήξερες...Άννα
Δημοσίευση σχολίου